5 частих помилок при організації домашнього робочого місця

Ольга Станішевська | Всі новини автора

 

Працюючи вдома ти відчуваєш дискомфорт в спині та шиї, швидко втомлюєшся і маєш складнощі з концентрацією? Це означає, що в тебе неправильно організоване робоче місце, а меблі в кабінеті недостатньо зручні. На щастя, самостійно створити комфортний простір цілком реально, скориставшись порадами експертів по ергономіці. 

 

Розповсюджені помилки при створенні робочого місця

В падінні продуктивності при віддаленій роботі немає нічого дивного. Якщо в офісі ти перебуваєш в середовищі, де всі навколо як-не-як, але працюють, то дім – місце відпочинку з величезною кількістю відволікаючих факторів. Спеціалісти компанії Eversolid, яка виробляє ергономічні офісні меблі,  переконані, що зниження працездатності можна уникнути, виправивши наступні помилки в організації свого простору: 

1. Відсутність окремого робочого місця. Не працюй там, де спиш, їси, відпочиваєш. Навіть якщо житло невелике, обов’язково створи окрему робочу зону з комп’ютерним столом. 

2. Незручне крісло. Оскільки ти проводиш більшу частину дня сидячи, тобі потрібна модель з можливістю налаштування положення спинки, підлокітників, підголівника. В магазинах офісних меблів є ортопедичні крісла, які врахують твої анатомічні особливості і будуть надійно підтримувати спину та поперек. 

3. Занадто низьке положення монітора. При роботі твій погляд має бути направленим вище центру екрану, інакше ти почнеш сутулитися. Тому тобі потрібно підняти девайс на рівень очей. Власникам лептопів буде корисною підставка для ноутбука за цим посиланням, а для звичайних моніторів можна використовувати як підставки, так і кронштейни. 

4. Непідходяща висота стільниці. Встановлюючи меблі в офіс, зверни особливу увагу на те, щоб стіл підходив тобі по зросту. Існують ергономічні моделі, в яких можна регулювати положення стільниці, щоб працювати не тільки сидячи, а й стоячи. 

5. Захаращений простір. Хаос навколо відволікатиме твою увагу, тож прибери з поля зору все зайве. Встанови на стіл місткі органайзери й підставки для гаджетів, а проводи сховай в непомітні кабель-канали.

 

Чому важливо обирати гарні офісні меблі 

Крім звичайних меблів для офісу існує багато ергономічних аксесуарів, які зроблять твій робочий процес набагато комфортнішим. Наприклад:

  • підставки для ніг і зап’ясть знімуть навантаження з кінцівок 
  • балансувальна платформа потрібна, щоб довше працювати стоячи 
  • шкіряний килимок захистить стільницю й поділить простір на зони 
  • підставки для телефону та навушників допоможуть завжди тримати улюблені гаджети під рукою 

Експерти зазначають, що мало купити офісні меблі, які будуть зручними: вкрай важливо, щоб їх дизайн відповідав твоєму естетичному смаку. Тобі має подобатися кожен елемент твого робочого місця, щоб перебування в ньому приносило задоволення. Обравши стильні моделі з натуральних матеріалів, ти створиш простір, в якому зможеш комфортно працювати рік за роком. 

 

 

Рубрика - Правозащитник: