10.11.2023, 10:50

Перспективи розвитку онлайн-бізнесу в умовах війни: не варто зупинятися, коли ставки зростають

Ольга Станішевська | Всі новини автора

 

Війна становить собою велике випробування для українського бізнес-сектору, особливо для того, що працює в інтернеті. Головні проблеми пов'язані зі спадом попиту, зруйнованою логістикою і бойовими діями в регіонах, де знаходяться магазини або склади. Однак, попри негативну динаміку розвитку e-commerce, криза може спонукати до подальшого прогресу. Далі ми розглянемо, для кого і чому не варто відмовлятися від розвитку свого онлайн-бізнесу.

Цілеспрямованість запуску власного бізнесу під час війни

Це питання важливе для тих, хто тільки-но почав свій шлях в онлайн-бізнес. З одного боку, є ризик втратити вкладені кошти і зусилля, оскільки при зупинці проєкту потрібно буде стартувати з самого початку. З іншого - постає питання, чи є сенс зараз робити ставку на просування сайту, чи краще "сповільнити" до більш благоприємного часу?

Щоб дати відповідь, потрібно оцінити стартові умови для ведення бізнесу в Інтернеті. Запуск бізнесу може бути виправданим, якщо:

  • робочі потужності та офіс знаходяться в місці, яке вважається відносно безпечним;
  • всі робочі процеси можуть бути обслуговуванні достатньою кількістю працівників;
  • складські будівлі розташовані поза зоною активних бойових дій, і логістичні маршрути не заблоковані;
  • є постачальники, що працюють.

Також необхідно врахувати тип товару. Якщо це товар, який зараз викликає попит, то при виконанні вищенаведених умов, без сумніву, є сенс розвивати онлайн-бізнес. Для цього варто замовити SEO просування сайту - це послуга, яка допоможе підняти ресурс на вершину пошукового виведення і, відповідно, привернути клієнтів. Ті, хто вже створив стабільний онлайн-бізнес, розташований в безпечних регіонах і може продовжити діяльність, також не повинні відмовлятися від подальшого просування. Попри кризу, вже існують сприятливі умови для його розвитку, про які ми розповімо далі.

3 аргументи, чому варто розвивати бізнес в мережі

Будь-яка криза, включаючи ту, що спровокована військовими діями, може надати відмінну основу для прогресу онлайн-бізнесу, за умови коректного підходу до його просування. Існують три ключові чинники, які пояснюють цей ефект і є підставами для початку або продовження діяльності щодо просування:

  1. Обмежена конкуренція. Її зменшення відбувається через те, що багато магазинів припиняють свою діяльність або зупиняють SEO-оптимізацію. Внаслідок цього кількість противників в бізнес-ніші зменшується, і це спрощує процес виведення сайту в лідери.
  2. Зростання попиту. Спочатку він може впасти, і це буде досить помітно. Але через кілька тижнів він знову підніметься, особливо активно це буде відбуватися щодо товарів первинної необхідності - побутової хімії, доглядової косметики, текстилю для дому, одягу, харчових продуктів тощо.
  3. Зниження вартості реклами. У Google Ads вона впала майже вдвічі з моменту початку війни, через що знизилася і ціна продажу. Вартість показу 1000 рекламних повідомлень в Instagram і Facebook також стала більш доступною. Отже, витрати на просування також знижуються. Варто зазначити, що при таких обставинах конверсія, навпаки, зросла. Це відбувається тому, що конкуренція знижується, а попит поступово зростає.

Аналізуючи всі вищезазначені чинники, можна впевнено стверджувати, що навіть у кризовий час не варто відмовлятися від просування. Напроти, вміле SEO може допомогти не лише утримати бізнес на поверхні, але й навіть покращити його стан.

 

Теги новин: 
Рубрика - Правозащитник: