18.04.2024, 15:55

BAS Малий бізнес для ведення обліку в сервісних компаніях

Ольга Станішевська | Всі новини автора
автоматизація бізнеса

Які процеси варто автоматизувати в сервісних компаніях

Облік у сфері сервісних послуг чи ремонтних робіт відіграє важливу роль у забезпеченні ефективного функціонування бізнесу та задоволенні потреб клієнтів. Як процеси потребують облікування, якщо компанія надає сервісні послуги:

  • Облік клієнтів і контактів: реєстр клієнтів, їхніх контактів та історії взаємодії з ними. CRM-системи можуть допомогти вам ефективно керувати цією інформацією, щоб забезпечити персоналізоване обслуговування та підтримку клієнтів.
  • Запаси і матеріали: якщо бізнес використовує матеріали або обладнання для надання послуг, важливо вести облік запасів і матеріалів. Це допоможе уникнути дефіциту або перевищення запасів, оптимізувати витрати, простоїв та забезпечити безперебійне надання послуг.
  • Облік робочого часу і продуктивності: ведення обліку робочого часу співробітників дозволить відстежувати їхню продуктивність і ефективність роботи. Це може включати облік часу, витраченого на конкретні завдання або проєкти, визначення найбільш ефективних методів роботи.
  • Якість обслуговування: важливо вести облік якості надання послуг і задоволення клієнтів. Наприклад, збір відгуків клієнтів, рівень задоволення клієнтів, аналіз помилок та вжиття заходів для їх усунення.
  • Маркетинг і рекламні витрати: облік витрат на маркетинг і рекламу, щоб оцінити їх ефективність і визначити найбільш вдалий спосіб витрачання бюджету на просування.
  • Фінанси: облік доходів, витрат і прибутку вашого бізнесу. Систематичний аналіз фінансових даних допоможе вам зрозуміти ефективність вашої діяльності, визначити проблемні аспекти та прийняти відповідні управлінські рішення.

Щоб підвищити ефективність діяльності сервісних компаній чи відділів варто оптимізувати ці облікові процеси шляхом автоматизації. 

Якщо компанія невелика варто обирати таку програму обліку, яка задовольнить необхідні задачі в автоматизації, є простою у використанні й доступі, при цьому не буде обтяжена надмірним функціоналом. Саме такою є BAS Малий бізнес. Ця система може допомогти ефективно вести облік сервісного бізнесу, керувати ним, забезпечуючи оптимальну якість обслуговування та задоволення потреб клієнтів.

Інструменти автоматизації обліку в BAS Малий бізнес для сервісних компаній

Програма «BAS Малий бізнес» підтримує управління процесами виробництва, надання послуг, технологію виконання робіт, матеріальними та людськими ресурсами, фінансовим обліком тощо. 

Система обліку BAS Малий бізнес дозволяє автоматизувати бізнес-процеси комплексно (виробництво, продажі, послуги) чи окремо, наприклад тільки сервісну діяльність.

Можливості, які надає цей програмний інструмент для обслуговуючих компаній:

  • Роботи: план-графік надання послуг та виконання робіт – замовлення на виробництво, замовлення-наряди. 
  • Графіки завантаження ресурсів.
  • Планування робіт співробітників: використовуються відрядні наряди для видачі завдань на виконання технологічних операцій та завдання на роботу для планування завантаження співробітників.
  • Облік витрат і собівартості: ведеться облік фактичних витрат у вартісному і натуральному вимірі, розподіл матеріальних і нематеріальних витрат, регламентний розрахунок фактичної собівартості випуску.
  • Облік часу на роботи: реєстрація часу, витраченого на виконання завдання, послуг, ремонтних робіт.

Програма забезпечує простий механізм виконання робіт і надання послуг з використанням замовлень-нарядів, що об'єднують функції замовлення покупця, рахунку на оплату, акту виконаних робіт і витратної накладної.

Теги новин: 
Рубрика - Правозащитник: